Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji na temat polityki prywatności znajdziesz tutaj.

PreSonus StudioLive 32SC – Mikser cyfrowy
  • PreSonus StudioLive 32SC – Mikser cyfrowy
  • PreSonus StudioLive 32SC – Mikser cyfrowy
  • PreSonus StudioLive 32SC – Mikser cyfrowy
  • PreSonus StudioLive 32SC – Mikser cyfrowy
  • PreSonus StudioLive 32SC – Mikser cyfrowy

PreSonus StudioLive 32SC – Mikser cyfrowy

11 300,00 zł
Brutto

Mikser cyfrowy 32 kanały, 16 preampów XMAX, 17 zmotoryzowanych suwaków, 26 tory bus, 24 grupy DCA, rejestracja [karta SD, interfejs USB/AVB], 16 wyjść FlexMix, silnik FLEX DSP, kontroler DAW [Logic, ProTools], UC Surface, Studio One 4 PL, Capture, QMIX-UC

O dostępność zapytaj sprzedawcę
Oblicz ratę! logo
Znalazłeś produkt taniej?
Tutaj negocjuj cenę
Zwrot do 14 dni
od daty zakupu
Darmowa wysyłka
już od 399 zł
Szt:

Elastyczność ponad wszystko

PreSonus StudioLive  32SC to kompaktowy, sprawdzający się w trasie, rackowy mikser cyfrowy, który można szybko i łatwo skalować do 16-, 24- i 32-kanałowych zastosowań, z uniwersalnymi możliwościami routingu, siecią AVB i zapisem na karcie SD.

StudioLive 32 SC to stosunkowo najlepszy cyfrowy mikser dostępny na rynku, przeznaczony do budowy wymarzonego studia lub zbudowania profesjonalnego zestawu nagłośnieniowego dla Twojego zespołu.

StudioLive 32SC zasilany jest dwurdzeniowym silnikiem PreSonus FLEX DSP i jest wyposażony w 40 kanałów miksu, 26 szyn i 286 indywidualnych procesorów.

Wyjątkowe funkcje StudioLive 32SC:

  • Niezrównane 128-kanałowe (64×64) nagrywanie USB,
  • Pokładowe wielościeżkowe nagrywanie na karcie SD z prawdziwą wirtualną próbą dźwięku,
  • Wtyczki Fat Channel z możliwością rozbudowy oraz opcjami korekcji vintage i klasycznej kompresji o studyjnej jakości na każdym kanale i miksie,
  • 16 indywidualnie konfigurowalnych FlexMiksów jako aux, podgrupa lub miks matrycowy (matrix),
  • 17 dotykowych, zmotoryzowanych suwaków,
  • Wszechstronny pakiet oprogramowania, w tym DAW PreSonus Studio One Artist w polskiej wersji językowej i oprogramowanie do nagrywania live Capture.

Ekosystem AVB

Miksery z serii StudioLive III S oraz ekosystem produktów sieciowych AVB firmy PreSonus pozwalają na stworzenie systemu dostosowanego do Twoich potrzeb.

Podłącz stageboksy z serii NSB, aby dodać zdalne wejścia i wyjścia analogowe wszędzie tam, gdzie jest to wymagane.
Dodaj miksery odsłuchu osobistego EarMix 16M, aby dać swoim muzykom własny, konfigurowalny 16-kanałowy mikser monitorowy.

Wiele mikserów serii StudioLive III można połączyć w sieć, umożliwiając kierowanie dźwięku do i z dowolnego urządzenia w sieci dzięki wszechstronności funkcji Digital Patching dostępnej na pokładzie mikserów i wewnątrz programu UC.

Rejestrator na pokładzie

Za pomocą wbudowanego rejestratora SD z PreSonus Capture można nagrywać 34 ścieżki bez komputera. Można jednocześnie nagrywać i odtwarzać 128 kanałów (64×64) na komputerze Mac lub Windows PC przez USB 2.0, używając Capture, Studio One lub dowolnej aplikacji do nagrywania obsługującej ASIO lub Core Audio.

Podczas nagrywania za pomocą karty SD lub Capture zapisywana jest również scena miksu – sesje otwierają się natywnie w Studio One i cała scena miksu jest odtwarzana w konsolecie Studio One.

Wtyczki FAT CHANNEL

Przenieś charakterystyczne brzmienie analogowego sprzętu studyjnego na koncert lub do studia przy pomocy pokładowych wtyczek vintage Fat Channel. Konsolety z serii StudioLive III S są dostarczane wraz z dziesięcioma modelami korektorów i kompresorów, które działają na Twoim mikserze i w Studio One. A możesz dodać ich jeszcze więcej dzięki kolekcjom wtyczek PreSonus Fat Channel.
Te niesamowite wtyczki modelowane w przestrzeni stanów dostępne są na wszystkich wejściach i wyjściach jednocześnie!

Profile chronione hasłem

Chronione hasłem profile użytkowników sprawiają, że miksery cyfrowe serii StudioLive III S są idealnym rozwiązaniem dla zainstalowanych systemów nagłośnienia z określonymi uprawnieniami przypisanymi do użytkownika.
Ogranicz dostęp do przetwarzania kanałów, GEQ, ustawień przedwzmacniacza i innych. Można nawet ustawić limit maksymalnego zwiększania poziomu przy miksach.

Kombinacja miksów

16 FlexMiksów w StudioLive 32SC można skonfigurować do pracy jako szyna aux, podgrupa lub miks matrycowy. Wszystkie modele mikserów serii StudioLive III S posiadają 24 grupy DCA, dzięki czemu można łatwiej i bardziej elastycznie regulować grupy kanałów.

Pakiet nowoczesnego oprogramowania

Cyfrowe miksery serii PreSonus StudioLive III S są ściśle zintegrowane z pakietem najnowocześniejszego oprogramowania.
Oprócz nagrywania za pomocą Capture i Studio One Artist PL można bezprzewodowo miksować za pomocą dotykowego oprogramowania UC Surface dla komputerów Mac, Windows, iPada i Androida.
Ustawiaj miksy monitorowe przy pomocy QMix-UC na iPhone’a, iPoda i urządzenia z Androidem.

Główne cechy StudioLive 32SC:

  • Przenośna, uniwersalna konsoleta cyfrowa z możliwością montażu w racku do systemów nagłośnienia, zastosowań mobilnych i nagrywania,
  • Dwurdzeniowy silnik FLEX DSP zasila 286 procesorów, 26 szyn miksu i 40 wejść,
  • 32-kanałowa cyfrowa konsoleta mikserska z pełną pamięcią ustawień,
  • Wbudowana sieć AVB umożliwia stworzenie kompletnego ekosystemu ze stageboksami PreSonus NSB, mikserami odsłuchu osobistego EarMix 16M i przełącznikiem SW5E AVB,
  • Wbudowany 128-kanałowy (64×64) interfejs USB – najwięcej kanałów ze wszystkich mikserów,
  • Wbudowany wielościeżkowy rejestrator kart SD z prawdziwą wirtualną próbą dźwięku,
  • Przetwarzanie wtyczkami (z możliwością dodania kolejnych) z opcją korekcji vintage i klasycznej kompresji na każdym kanale wejściowym i szynie,
  • 16 x FlexMix (miksy aux, podgrupy lub miksy matrycowe),
  • 16 wejść mikrofon/linia z preampami XMAX z pamięcią ustawień,
  • 17 dotykowych zmotoryzowanych suwaków,
  • Całkowicie nowe zarządzanie scenami, ze scenami uporządkowanymi w projektach z opcją zablokowania sceny i kanału przez zmianami,
  • Profile użytkowników chronione hasłem umożliwiają ograniczenie dostępu do określonych funkcji,
  • Wieloefektowy procesor FLEX FX z 4 slotami do ładowania emulacji legendarnych pogłosów i delayów i 4 specjalnymi szynami efektowymi,
  • Małe wyświetlacze do opisu kanałów i mierniki poziomów wejściowych,
  • Sterowanie DAW:
    – Zaawansowana integracja sterowania Studio One,
    – Tryb emulacji MCU zoptymalizowany pod kątem programu Logic,
    – Tryb emulacji HUI zoptymalizowany pod kątem programu Pro Tools.
  • Kompletne rozwiązanie: Zawiera oprogramowanie do regulacji miksu UC Surface na Mac OS, Windows, Android i iPad; oprogramowanie do nagrywania Capture oraz program DAW Studio One dla Mac OS i Windows; zgodny z QMix-UC – darmową aplikacją do regulacji osobistego odsłuchu na iPhone’a i urządzenia z Androidem.

Specyfikacja

Przedwzmacniacz mikrofonowy
  • Rodzaj wejścia: Gniazdo XLR, symetryczne,
  • Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego (przy unity gain): 20-20 kHz, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 1 kΩ,
  • Zniekształcenia THD – wyjście Main: <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, nieważone,
  • Odstęp sygnał/szum – wyjście Main (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-waż.): 94 dB,
  • Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (1 kHz, unity gain): 65 dB,
  • Zakres regulacji wzmocnienia Gain (±1 dB): Od 0 dB do +60 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy (unity gain): +12 dBu,
  • Zasilanie fantomowe (±2 VDC): 48 VDC, włączane dla każdego kanału.
Wejścia liniowe
  • Typ: Gniazdo ¼” TRS, symetryczne,
  • Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego (unity gain): 20-20 kHz, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 10 kΩ,
  • Zniekształcenia THD – wyjście Main: <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, unity gain, nieważone,
  • Odstęp sygnał/szum – wyjście Main (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, unity gain, A-waż.): 94 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +18 dBu.
Wejścia Tape
  • Typ: Gniazda RCA, niesymetryczne (para stereo),
  • Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu, ±0.5 dBu.
Wyjścia XLR
  • Typ: XLR wtyczkowe (męskie), symetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +24 dBu, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.
Wyjścia liniowe
  • Typ: Gniazda ¼” TRS, symetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.
Wyjścia Tape
  • Typ: Gniazda RCA, niesymetryczne (para stereo),
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu, ±0.5 dBu,
  • Impedancja wyjściowa: 100Ω.
Wyjście słuchawkowe
  • Typ: Gniazdo ¼” TRS, aktywne stereo,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: 100 mW/ch. Przy obc. 60Ω,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz (± 0.5 dB),
  • THD+N: 0.01%, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.,
  • Odstęp sygnał szum (S/N Ratio): 96 dB, 1 kHz, maks. wzm., 20 Hz BW, nieważ.
Przesłuchy systemu
  • Z wejścia do wyjścia: -90 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.),
  • Dla sąsiadujących kanałów: -87 dB (Ref = +4 dBu, 20 Hz-20 kHz, nieważ.).
Cyfrowy dźwięk i sterowanie
  • Dynamika konwersji analog-cyfra A-C: 115 dB (A-waż., 48 kHz),
  • Dynamika konwersji cyfra- analog A-C: 115 dB (A-waż., 48 kHz),
  • Port rejestrujący USB: USB 2.0, Typ-B,
  • Wejście Bluetooth™: 4.1, stereo,
  • Wyjście AES/EBU: XLR wtyczkowe (męskie),
  • Port sieciowy: RJ-45,
  • Port sieci audio AVB: Ethercon
  • Przetwarzanie wewnętrzne: 32-bity, zmiennoprzecinkowe,
  • Częstotliwości próbkowania: 48 kHz, 44.1 kHz niedługo dostępna,
  • Rozdzielczość bitowa A/C/A: 24,
  • Poziom referencyjny dla 0 dBFS: +18 dBu,
  • Opóźnienie dla całego systemu: 1.9 ms (połączenia lokalne, analog in-analog out, wszystkie procesy aktywne).
Zegar
  • Jitter: <20 ps RMS (20 Hz – 20 kHz),
  • Poziom tłumienia jittera: >60 dB (1 ns wejście, 1 ps wyjście).
Zasilanie i warunki pracy
  • Złącze: IEC,
  • Poziom napięcia: 90 – 230V AC (±10%),
  • Wymagana moc stała: 85W,
  • Zalecana temperatura otoczenia: 0˚C – 40˚C.
Wymiary i waga
  • Wysokość: 165.36 mm,
  • Szerokość: 446.66 mm,
  • Głębokość: 583.48 mm,
  • Waga: 10.5 kg.

Specyficzne kody

Komentarze (0)