Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji na temat polityki prywatności znajdziesz tutaj.

NUX TIME CORE DELUXE MKII  - efekt gitarowy
  • NUX TIME CORE DELUXE MKII  - efekt gitarowy
  • NUX TIME CORE DELUXE MKII  - efekt gitarowy
  • NUX TIME CORE DELUXE MKII  - efekt gitarowy
  • NUX TIME CORE DELUXE MKII  - efekt gitarowy

NUX TIME CORE DELUXE MKII - efekt gitarowy

449,00 zł
Brutto
Produkt dostępny
wysyłka 24h
sklep stacjonarny i wysyłkowy
TIMECOREDELUXE
Oblicz ratę! logo
Znalazłeś produkt taniej?
Tutaj negocjuj cenę
Zwrot do 14 dni
od daty zakupu
Darmowa wysyłka
już od 399 zł
Szt:

HISTORIA SIĘ POWTARZA

NUX TIME CORE DELUXE MKII to Delay z 7 różnymi typami i wbudowanym looperem. Zawiera w sobie ΦPhi Digital Delay, Analog Delay, Modulation Delay, Tape Echo, Pan Delay, Verb Delay, Reverse Delay i Sound On Sound. Możesz zmienić typ efektu za pomocą potencjometru Type.


ΦPhi Digital Delay
to cyfrowy Delay z drugą serią powtórzeń do podziału. Sprawia, że ​​Twoja gitara brzmi bardziej muzykalnie. Dzięki bezproblemowemu dostosowywaniu i inteligentnemu “smart tap” z łatwością uzyskasz żądany efekt i będziesz gotowy do gry.

Zakres ΦPhi: 80ms ~ 1000ms

Analog Delay bazuje na ponadczasowym opóźnieniu BBD (Bucket Brigade Device). Generuje bardzo ciepły dźwięk z naturalnym brzmieniem wysokich tonów. Odpowiedni do ballad solowych z romantyczną atmosferą. Nasz unikalny algorytm replikuje fizyczne sprzężenie zwrotne podczas gdy ty szybko dostosowujesz pokrętło Time od maksimum do minimum.

Zakres Analog Delay: 40ms ~ 403ms

Modulation Delay jest oparty na Ibanez DML. Chorus staje się bujny i bogaty, czego nie można oczekiwać od starożytnego efektu cyfrowego. Przytrzymanie przełącznika nożnego powoduje wejście w tryb Alt (wskaźnik LED zacznie migać na POMARAŃCZOWO), a następnie pokrętło Repeat edytuje parametr Mod. Ponownie naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.

Zakres Modulation Delay: 20ms ~ 1500ms

Tape Echo bazuje na legendarnej maszynie Space Echo. Cyfrowo odtworzyliśmy styl retro prawdziwej konfiguracji taśmowej. Tape Echo jest nasycony w wysokich częstotliwościach i posiada zanik niskich częstotliwości charakterystyczny dla taśmy magnetycznej. Jest delikatnie modulowany, aby uzyskać dodatkowe bogactwo i barwę. Szybko dostosuj pokrętło Time od maksymalnego do minimalnego, a uzyskasz efekt sprzężenia zwrotnego.

Zakres Tape Echo: 55ms ~ 552ms

Pan Delay po prostu przesuwa sygnał mono w różne miejsca w polu stereo. Nasz algorytm Pan Delay zmienia zwykłe panoramowanie na wersję „dla smakoszy”, które obejmuje nie tylko ustawienie stereo, ale także interesujące możliwości obrazowania. Dzięki temu ruchy panoramiczne będą subtelne, gdy zechcesz, aby ustawienia były naturalne, a bardziej ekstremalne, gdy chcesz stworzyć dźwiękową przyjemność w słuchawkach.

Zakres Pan Delay: 80ms ~ 1000ms

Verb Delay zawiera nasz algorytm Plate Reverb połączony z cyfrowym opóźnieniem, aby stworzyć atmosferę otoczenia. Przytrzymaj przełącznik nożny, aby przejść do trybu Alt i dostosować parametr Verb za pomocą pokrętła Repeat, naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.

Zakres Verb Delay: 80ms ~ 1000ms

Reverse Delay, prawdziwie klasyczny efekt: Nagraj partię gitary, odwróć taśmę, odtwórz. Spopularyzowany przez legendę gitary Jimiego Hendrixa, Reverse Delay wciąż inspiruje do eksperymentowania i wypróbowania nowych możliwości brzmieniowych

Zakres Reverse Delay: 320ms ~ 1240ms

o_1h38oqgh510h5182f1tng1riqp9v3e-1024x203.webp

S.O.S, Sound On Sound to 40-sekundowy looper stereo dla gitarzystów. Podczas odtwarzania możesz wyjść z funkcji S.O.S, aby wybrać inny tryb delay i użyć efektu do odtwarzania bez przerywania odtwarzania. (Uwaga: przy wychodzeniu z trybu S.O.S do innego opóźnienia, efekt delay zostanie włączony.

*Wszystkie marki i nazwy modeli wymienione na tej stronie są znakami towarowymi ich właścicieli, które nie są w żaden sposób powiązane ani powiązane z NUX Effects i Cherub Technology CO. LTD.

o_1h39fvvdi14giihlda91fbq12d70-1024x683.jpg

INTUICYJNE STEROWANIE

  • ΦPhi Digital Delay: 80ms~1000ms
  • Analog Delay: 40ms~ 403ms
  • Modulation Delay: 20ms ~ 1500ms
  • Tape Echo: 55ms ~ 552ms
  • Pan Delay: 80ms ~ 1000ms
  • Verb Delay: 80ms ~ 1000ms
  • Reverse Delay: 320ms ~ 1240ms

Dostosowuje liczbę powtórzeń. W trybie Mod D. lub Verb przytrzymaj przełącznik nożny, aby przejść do trybu Alt (wskaźnik LED zacznie migać na POMARAŃCZOWO), wówczas pokrętło Repeat dostosuje parametr Mod lub Verb. Naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.

W trybie S.O.S działanie efektu nożnego przypomina zwykły looper. Podczas REC, wskaźnik LED pokazuje kolor  CZERWONY, podczas PLAY, wskaźnik LED pokazuje kolor ZIELONY, podczas gdy OVERDUB, wskaźnik LED pokazuje kolor POMARAŃCZOWY.

W stylu Mod.D i Verb przytrzymanie przełącznika nożnego spowoduje przejście do trybu Alt (wskaźnik LED zacznie migać na POMARAŃCZOWO), pozwalające dostosować parametry Mod lub Verb za pomocą pokrętła Repeat. Naciśnij krótko przełącznik nożny, aby wyjść z trybu Alt.

Kill Dry: bez połączenia USB przytrzymaj przełącznik nożny, aby uruchomić pedał, jeśli wskaźnik LED zamiga 3 razy na ZIELONO, funkcja KILL DRY jest włączona. Jeśli wskaźnik LED zamiga 3 razy na CZERWONO, funkcja KILL DRY zostanie wyłączona. (tryb normalny)

o_1h39fqknt1nomovr1rpfmnk66v6q-1024x682.jpg

Wejścia/wyjścia

o_1h3950vl7196a1nkgb7h105l1gql5m.webp

Gniazdo zasilania: Używaj TYLKO: 9 V mocy końcówki ujemnej przy poborze prądu powyżej 150 mA. (Pobór mocy jest mniejszy niż 125mA.)

Port USB typu C: Port USB-C służy do aktualizacji oprogramowania sprzętowego. Podłącz kabel USB do komputera i przytrzymaj przełącznik nożny, aby uruchomić urządzenie i wejść w tryb DFU (Device Firmware Update). Po podłączeniu można przeprowadzać aktualizacje oprogramowania układowego za pomocą oprogramowania DFU Updater.

Pobieraj powiązane oprogramowanie układowe i przewodnik aktualizacji oprogramowania układowego tylko z oficjalnej strony produktu.

Wejścia audio po prawej stronie kostki to standardowe gniazda 1/4″ (mono/TS). Podłącz gitarę do wejścia audio In (mono) po prawej stronie efektu, używając zwykłego kabla instrumentalnego 1/4″.

Efekt obsługuje również sygnały stereo za pomocą pary kabli 1/4″ TS.

Gniazda wyjściowe

Wyjścia audio po lewej stronie to standardowe gniazda 1/4″ (mono/TS). Podłącz wyjście audio do następnego urządzenia w łańcuchu za pomocą jednego kabla lub pary kabli 1/4″, jeśli używane są oba wejścia.

MOŻLIWE POŁĄCZENIA

Specyficzne kody

Komentarze (0)