Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji na temat polityki prywatności znajdziesz tutaj.

M-Audio Air 192/4 - interfejs audio
  • M-Audio Air 192/4 - interfejs audio
  • M-Audio Air 192/4 - interfejs audio
  • M-Audio Air 192/4 - interfejs audio

M-Audio Air 192/4 - interfejs audio

499,00 zł
Brutto

Interfejs Audio USB-C [2 IN/ 2 OUT] 24-bity/192kHz, 2 wejście combo [preamp Crystal], wejście instrumentalne Hi-Z TRS, 2 wyjścia TRS, wyjście słuchawkowe, solidna metalowa obudowa, zasilanie USB, Ableton Live Lite, MPC Beats, ReValver i inne

Produkt dostępny
wysyłka 2-3 dni robocze
magazyn wysyłkowy
Oblicz ratę! logo
Znalazłeś produkt taniej?
Tutaj negocjuj cenę
Zwrot do 14 dni
od daty zakupu
Darmowa wysyłka
już od 399 zł
Szt:

Interfejs audio USB 24/192, 2 wejścia/2 wyjścia

Idealny wybór dla solistów, którym zależy na nagraniach studyjnej jakości!

Dzięki AIR 192|4 możesz dokonywać nagrań o nieskazitelnej studyjnej jakości 24 bity/192 kHz przy pomocy intuicyjnego i łatwego w obsłudze interfejsu audio. AIR 192|4 wyróżnia się elegancką, metalową obudową i dużym umieszczonym centralnie pokrętłem do regulacji głośności. Wyposażony jest wyjątkowe przedwzmacniacze Crystal i przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym dźwięku, zapewniające najlepszą wydajność w swojej klasie. AIR 192|4 umożliwia nagrywanie do 2 kanałów jednocześnie dzięki specjalnemu wejściu symetrycznemu typu combo XLR/TRS 1/4″ i całkowicie nowemu wejściu instrumentalnemu 1/4″ ze specjalnie zaprojektowanym stopniem wzmocnienia i impedancji, zapewniającym najbardziej dokładne odwzorowanie gitary lub basu podłączonego bezpośrednio do interfejsu. AIR 192|4 łączy się z komputerem Mac lub PC przez standardowy port USB lub USB-C przy użyciu jednego z dwóch dołączonych kabli. To wysokiej jakości połączenie Hi-Speed USB w połączeniu z pokrętłem do regulacji USB/Direct zapewnia monitoring wejść bez żadnej latencji, co sprawia, że nagrywanie nigdy nie było łatwiejsze.

Preampy Crystal™, nieskazitelne przetworniki A/D i wysokiej klasy podzespoły

Nasi inżynierowie skonstruowali przedwzmacniacze Crystal, aby zapewnić Ci transparentne, niskoszumowe preampy, gwarantujące najlepsze brzmienie Twoich mikrofonów i uchwycenie wykonania dokładnie w taki sposób, jak zamierzałeś. AIR 192|4 wykorzystuje nieskazitelne przetworniki A/D, zapewniające 24-bitową rozdzielczość cyfrowego dźwięku i oszałamiający zakres dynamiki, który jest w stanie uchwycić każdy najsubtelniejszy niuans Twojego wykonania. Do tego interfejs zapewnia wiodące w swojej klasie maksymalne częstotliwości próbkowania do 192 kHz, więc możesz być pewien, że Twoje nagrania są zupełnie czyste i wiernie w stosunku do wykonania. Z układem i wyborem komponentów, którego starannie dokonał nasz amerykański zespół inżynierów, możesz być pewien, że otrzymujesz najlepszy możliwy dźwięk.

Usłysz swoje wykonanie teraz – nie sekundę później

Podczas nagrywania chcesz się skupić na uchwyceniu tego idealnego momentu i uzyskaniu najlepszego wykonania danego artysty. Nie chcesz grzęznąć w miejscu przez trzaski i latencję. AIR 192|4 wyposażony jest nie tylko w bardzo szybkie połączenie USB do zapewnienia najniższej latencji w obie strony pomiędzy oprogramowaniem a sprzętem (2,59 ms*), ale wyposażony jest także w regulację odsłuchu bezpośredniego z wejść źródłowych, zapewniając Ci najwyższą jakość technologii bez kłopotów i bez opóźnień.

Główne cechy:

  • Rozdzielczość 24 bity/192 kHz do profesjonalnego nagrywania i monitoringu,
  • USB Hi-speed zapewnia najszybsze połączenie, z najniższą w tej klasie latencją w obie strony wynoszącą zaledwie 2,59 ms*,
  • Transparentne przedwzmacniacze Crystal™ i przetworniki A/D o nieskazitelnie czystym dźwięku do niezrównanej jakości nagrywania,
  • Mierniki VU LED do ustawiania idealnego poziomu,
  • Wejście combo XLR+¼” TRS z osobnym obwodem sygnałowym i jedno wejście instrumentalne ¼” z osobnym obwodem sygnałowym dla uzyskania najdokładniejszego dźwięku,
  • Wyjścia stereo 1/4″; wyjście słuchawkowe 1/4″ z niezależną regulacją poziomu,
  • Mocna metalowa obudowa; duże, umieszczone centralnie pokrętło do łatwej regulacji głośności,
  • Pokrętło USB/Direct do regulacji balansu pomiędzy sygnałem wejściowym i sygnałem z komputera,
  • Pakiet oprogramowania, w tym: MPC Beats, AIR Music Tech Electric, Bassline i TubeSynth, wtyczka wzmacniacza gitarowego Revalver i 80 efektów wtyczki AIR,  a także do pobrania DAW Pro Tools Intro

*Latencja w obie strony zależy od ustawień bufora i parametrów komputera.

Specyfikacja

Wejście mikrofonowe 1 (symetryczne XLR)
  • Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20 kHz (+0,1dB),
  • Zakres dynamiki: 104 dB (A-ważona),
  • Stosunek sygnału do szumu: 104 dB (+1,0 dBu, A-ważona),
  • THD+N: 0,003 %,
  • EIN przedwzmacniacza: -128 dBu (maksymalne wzmocnienie, źródło 150 Ω, A-ważona),
  • Maksymalny poziom wejściowy: 1,5 dBu,
  • Zakres wzmocnienia: 55 dB
Wejście liniowe 1(symetryczne TRS ¼" [6,35 mm])
  • Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20kHz (+0,05 dB),
  • Stosunek sygnału do szumu: 101dB (1 kHz, +4 dBu, A-ważona),
  • THD+N: 0,003 %,
  • Maksymalny poziom wejściowy: 16 dBu,
  • Zakres wzmocnienia: 55 dB
Wejście instrumentalne 2 (niesymetryczne TRS ¼" [6,35mm])
  • Pasmo przenoszenia: 20Hz – 20 kHz (+0,05 dB),
  • Zakres dynamiki: 100 dB (A-ważona),
  • Stosunek sygnału do szumu: 102 dB (+4 dBu, A-ważona),
  • THD+N: 0,004 %,
  • Maksymalny poziom wejściowy: 6 dBu,
  • Impedancja wejściowa: 1 MΩ,
  • Zakres wzmocnienia: 24 dB
Wyjścia główne, lewe (L) i prawe (R) (symetryzowane impedancyjnie TRS ¼" [6.35mm])
  • Pasmo przenoszenia: od 20Hz do 20 kHz (+0,06 dB),
  • Zakres dynamiki / stosunek sygnału do szumu: 102 dB (A-ważona),
  • THD+N: 0,005 %,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +7 dBu (1 kHz, -1dBFS)
Wyjście słuchawkowe (TRS ¼" [6,35mm])
  • THD+N: 0,005 %,
  • Impedancja wyjściowa: 10 Ω
Ogólne
  • Zasilanie: przez USB,
  • Wymiary (szer. x gł. x wys.): 15,2 x 7,1 x 19,8 cm,
  • Waga: 0,9 kg.

Specyficzne kody

Komentarze (0)