Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Więcej informacji na temat polityki prywatności znajdziesz tutaj.

Soundcraft Vi1000 - konsoleta cyfrowa
  • Soundcraft Vi1000 - konsoleta cyfrowa
  • Soundcraft Vi1000 - konsoleta cyfrowa
  • Soundcraft Vi1000 - konsoleta cyfrowa
  • Soundcraft Vi1000 - konsoleta cyfrowa

Soundcraft Vi1000 - konsoleta cyfrowa

O dostępność zapytaj sprzedawcę
Oblicz ratę! logo
Znalazłeś produkt taniej?
Tutaj negocjuj cenę
Zwrot do 14 dni
od daty zakupu
Darmowa wysyłka
już od 399 zł

Nowa cyfrowa konsola Soundcraft Vi1000 to według producenta kulminacja wszystkich przełomowych cech i osiągów serii Vi – od teraz dostępna w jeszcze bardziej kompaktowym wydaniu.
Zredukowane gabaryty modelu Vi1000 czynią tę konsolę idealną dla mniejszych tras koncertowych, firm nagłośnieniowych, instalacji AV czy klubów muzycznych, obiektów kulturalnych czy domów modlitwy. Wśród bogactwa funkcji Vi1000 znajdziemy między innymi nową technologię Vistonics II "knobs-on-glass", ułatwiającą widoczność i dostęp do funkcji miksu, czy kolorystyczne oznaczenia tłumików Soundcraft Faderglow. Doskonała jakość dźwięku, potęga przetwarzania cyfrowego i intuicyjna, prosta do opanowania obsługa, w połączeniu z niezawodnością i oszczędnością miejsca – oto główne cechy nowej Vi1000 od Souncraft.

Wszystkie ultra-nowoczesne funkcje nie znaczą zbyt wiele, jeśli konsola mikserska jest trudna i nieintuicyjna w obsłudze. Fakt, że wielu realizatorów dźwięku to freelancerzy, dla których kluczowa jest możliwość opanowania konsoli w krótkim czasie, był szczególnie ważny na etapie projektowania Vi1000. Prostota i przewidywalność w obsłudze była priorytetem dla inżynierów z firmy Soundcraft.

Centralnym elementem konsoli jest interfejs Vistonics II „Knobs-on-glass”, który zapewnia czytelność, jasne oznaczenie i dobrą dostępność do każdego z parametrów, nawet jeśli są to zmienne, przypisywalne parametry. Wszystkie funkcje posiadają konkretne oznaczenia kolorystyczne, wykorzystują też ikony określające wybrane parametry. Pojedyncze dotknięcie ekranu wystarczy, by uzyskać dostęp do wszystkich parametrów związanych z danym channel-stripem. Bogactwo informacji wyświetlonych w bardzo czytelny sposób pozwala na błyskawiczny ogląd sytuacji i natychmiastową reakcję, gdy zajdzie taka potrzeba.



Wykorzystany tu silnik DSP SpiderCore wykorzystuje te samą, 40-bitową architekturę zmiennoprzecinkową, co high-endowe konsole transmisyjne Studera. Silniki te w unikalny sposób łączą technologie FPGA i DSP, maksymalizując możliwości routingu I/O i przetwarzania sygnału, posiadają również zintegrowane, dedykowane chipy multiefektów Lexicon. Silnik SpiderCore oferuje łącznie możliwość miksowania 96 kanałów, 24 szyny mono lub stereo (które można skonfigurować jako wysyłki Aux, grupy lub matryce) plus główne szyny LR i C.

System I/O konsoli Vi1000, bezpośrednio połączony z silnikiem DSP, oferuje łącznie obsługę 212x212 wlotów i wylotów. Wśród nich znajduje się 16 wbudowanych przedwzmacniaczy mikrofonowych HQ, 16 zintegrowanych wyjść liniowych, dwie pary wlotów i wylotów AES/EBU oraz 64-kanałowy interfejs MADI / DANTE. Co więcej, dostępne są tu dwa sloty na karty rozszerzeniowe, w tym MADI, Dante, Aviom, Rocknet, BLU link, SDI, TDIF, ADAT i inne.

Obsługa Dante – wiodącego, niezawodnego sieciowego protokołu audio – to standard w Vi1000. Zintegrowany interfejs umożliwia błyskawiczne połączenie ze wszystkimi urządzeniami kompatybilnymi z tym protokołem, co sprawia, że zadania takie jak wielośladowa rejestracja i wirtualne soundchecki stają się błahostką.



Kolejne profesjonalne narzędzia realizatorskie to wbudowane procesory efektów reverb/delay Lexicon, słynące ze swojego naturalnego, wykwintnego brzmienia, wzorowane na jednostkach Lexicon PCM81, dynamiczne korektory BSS DPR901II, wiernie odwzorowane na swoich analogowych pierwowzorach, a także funkcje bezpośredniego monitorowania pracy bezprzewodowych systemów mikrofonowych AKG (WMS i DMS), Shure (ULXD, QLXD) i Sennheiser (6000 Series), czy wreszcie systemy automiksu Studer vMIX, umożliwiające automatyczny miks dwóch grup po 16 mikrofonów każda w aplikacjach konferencyjnych czy teatralnych.

Z kolei technologia Faderglow, odpowiedzialna za kodowanie kolorystyczne tłumików w zależności od ich przypisanej funkcji (zgodnie z oznaczeniami na ekranach Vistonics), znacząco ułatwi szybką pracę realizatorów i zredukuje ilość popełnianych błędów. Nie ważne, czy dany tłumik przypisany jest do grupy VCA, obsługi korektora graficznego, wysyłek sends-on-fader czy wylotów matrycowych – Faderglow umożliwi jego błyskawiczną identyfikację.



Vi1000 wykorzystuje te same układy elektroniczne i konstrukcje ramy, co większe modele serii Vi – jest to gwarancją sprawdzonej w boju niezawodności i wydajności. Jak wiadomo, cyfrowa konsola to poważna inwestycja wiążąca się z wysokimi wymaganiami. Producent zapewnia, że najnowsza Vi1000 nie tylko spełni, ale i przekroczy najśmielsze oczekiwania. 

Specyficzne kody

Komentarze (0)